Αναζήτηση / Search

  
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας - Κεφάλαιο ΣΤ'
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας - Κεφάλαιο ΣΤ'
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας - Κεφάλαιο ΣΤ'
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας - Κεφάλαιο ΣΤ'
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας - Κεφάλαιο ΣΤ'
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας - Κεφάλαιο ΣΤ'
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας - Κεφάλαιο ΣΤ'

 

 

 

Περιεχόμενα/Contents

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α - ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ
• Άρθρο 1. Έννοιες, ορισμοί και πεδίο εφαρμογής του παρόντος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β - ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
• Άρθρο 2. Η άσκηση της ιατρικής ως λειτούργημα
• Άρθρο 3. Ηθική και επιστημονική ανεξαρτησία του ιατρού
• Άρθρο 4. Εξασφάλιση ποιότητας, ασφάλειας και αποτελεσματικότητας
• Άρθρο 5. Ιατρικά πιστοποιητικά και ιατρικές γνωματεύσεις
• Άρθρο 6. Κωλύματα - ασυμβίβαστα
• Άρθρο 7. Τόπος άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ - ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΗ
• Άρθρο 8. Η ιατρική ως σχέση εμπιστοσύνης και σεβασμού
• Άρθρο 9. Υποχρεώσεις του ιατρού προς τον ασθενή
• Άρθρο 10. Συνεχιζόμενη εκπαίδευση, διεπιστημονικότητα και επαγγελματική συνεργασία
• Άρθρο 11. Υποχρέωση ενημέρωσης
• Άρθρο 12. Συναίνεση του ενημερωμένου ασθενή
• Άρθρο 13. Ιατρικό απόρρητο
• Άρθρο 14. Τήρηση ιατρικού αρχείου
• Άρθρο 15. Σύγκρουση καθηκόντων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ - ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
• Άρθρο 16. Ο ιατρός και η κοινωνία
• Άρθρο 17. Διαφήμιση – Παρουσία ιατρών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
• Άρθρο 18. Παρουσία των ιατρών στο διαδίκτυο
• Άρθρο 19. Αμοιβή ιατρού
• Άρθρο 20. Άσκηση ιατρικής στο πλαίσιο της κοινωνικής ασφάλισης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε - ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
• Άρθρο 21. Σχέσεις με συναδέλφους και λοιπό προσωπικό
• Άρθρο 22. Ιατρικά συμβούλια
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
• Άρθρο 23. Ο ρόλος του ιατρού στην εκπαιδευτική διαδικασία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ - ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
• Άρθρο 24. Ιατρική έρευνα
• Άρθρο 25. Κλινική έρευνα με νέα φάρμακα ή νέες διαγνωστικές και θεραπευτικές μεθόδους
• Άρθρο 26. Μη θεραπευτική βιοϊατρική έρευνα
• Άρθρο 27. Δημοσιότητα των ανακαλύψεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η - ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
• Άρθρο 28. Φροντίδα ψυχικής υγείας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ - ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
• Άρθρο 29. Ιατρικές αποφάσεις στο τέλος της ζωής
• Άρθρο 30. Ιατρική υποβοήθηση στην ανθρώπινη αναπαραγωγή
• Άρθρο 31. Τεχνητή διακοπή κύησης
• Άρθρο 32. Μεταμοσχεύσεις ιστών και οργάνων
• Άρθρο 33. Αιμοδοσία
• Άρθρο 34. Προστασία γενετικής ταυτότητας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι - ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
• Άρθρο 35. Σχέσεις ιατρού προς τον Ιατρικό Σύλλογο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ - ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
• Άρθρο 36. Κυρώσεις
• Άρθρο 37. Καταργητική διάταξη
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ - ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
• Άρθρο 38. Τροποποιήσεις του ν. 1026/1980 (ΦΕΚ 48 Α’ )
• Άρθρο 39.
• Άρθρο 40. Ενίσχυση εσόδων Οργανισμού Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου (Ο.Π.Α.Δ.)
• Άρθρο 41. Τροποποίηση του άρθρου 82 του ν. 2071/1992
• Άρθρο 42. Τροποποίηση του άρθρου 83 του ν. 2071/1992
• Άρθρο 43. Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 3209/2003
• Άρθρο 44.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Άρθρο 23. Ο ρόλος του ιατρού στην εκπαιδευτική διαδικασία

1. Ο ιατρός πρέπει να συμβάλλει στην εκπαίδευση άλλων ιατρών, φοιτητών της ιατρικής και λοιπών συναδέλφων του.

2. Κάθε ιατρός πρέπει να είναι προετοιμασμένος να επιβλέπει λιγότερο έμπειρους συναδέλφους του.

3. Ο ιατρός ο οποίος έχει ιδιαίτερες εκπαιδευτικές υποχρεώσεις πρέπει να αναπτύσσει τις διδακτικές του ικανότητες. Εάν είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση νεότερων συναδέλφων του, πρέπει να είναι βέβαιος ότι αυτοί εποπτεύονται κατάλληλα.

4. Ο ιατρός αναγνωρίζει τη σημασία και συμβάλλει στην εκπαίδευση των ασθενών που πάσχουν από χρόνια νοσήματα, καθώς και των μελών της οικογένειάς τους.

Βουλή των Ελλήνων
Από τα επίσημα Πρακτικά της ΚΔ’, 8 Νοεμβρίου 2005, Συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής,
στην οποία ψηφίστηκε το παραπάνω σχέδιο νόμου

Πνευματικά δικαιώματα © 2008 - Ασκληπιακό Πάρκο Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών - Πιλοτική εφαρμογή - Ανάληψη ευθυνών
Επιστροφή στην αρχική σελίδα  -  Επικοινωνία


Σας παρακαλούμε να απαντήσετε στο απλό ερώτημα "Θα συνιστούσατε στους φίλους σας και στους γνωστούς σας να επισκεφτούν την Πύλη και να διαβάσουν το συγκεκριμένο κείμενο;" Η απλή αυτή ερώτηση (Business Week, Lanuary 20, 2006 - quoting a Harvard Business Review article) μπορεί να καταδείξει την απήχηση της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, σχετικά με το αν επιτελεί το έργο για το οποίο έχει σχεδιαστεί. Βαθμολογήστε στην κλίμακα από 0 εώς 10. Η βαθμολογία σας θα καταχωρηθεί αυτομάτως.